Офіс-менеджер у м. Житомирі – «Центр розвитку місцевого самоврядування»

Офіс-менеджер у м. Житомирі – «Центр розвитку місцевого самоврядування»

Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукає Офіс – менеджера (повний робочий день, 100%) в м. Житомир.

За останні кілька років Україна розробила і прийняла різні закони на користь амбітної реформи децентралізації, яка перекроює відношення на національному, регіональному та місцевому рівнях. На підтримку нашого регіонального офісу в місті Житомир, ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного помічника для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з київським офісом.

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:

  • Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
  • Тісна співпраця зі співробітниками Київського офісу, особливо з регіональними координаторами. Сприяння в організації поїздок і бухгалтерського обліку (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
  • Допомога в процесі реєстрації (візи та інших документів для міжнародних співробітників) в тісній співпраці з регіональним представництвом
  • Підтримка в організації та матеріально-технічної підготовки заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
  • Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д.
  • Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта
  • Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
  • Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
  • Досвід з організації заходів, відряджень та подорожей
  • Відмінне володіння англійською мовою є обов’язковим, високий рівень української мови, знання німецької мови є перевагою, але не обов’язкове
  • Хороші навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою
  • Професійний або академічний досвід за кордоном вважається перевагою
  • Досвід волонтерської роботи вважаеться перевагою
  • Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації
  • Добрі навички співпраці та спілкування в міжкультурних колективах
  • Готовність до відряджень до Києва та інших регіонів України для проведення семінарів та інше.

Початок роботи:

Починаючи якомога швидше, переважно від січня 2017 року. Термін дії контракту до кінця грудня 2019 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо ваше резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює вашу мотивацію, для роботи на даній посаді.

Останній день подачі резюме до 27.01.2017

Контакт: керівник – Василь Іванович Невмержицький,

e-mail: zhytomyr.lgdc@gmail.com

Comments are closed.