П’ять найпоширеніших помилок у резюме, які зводять з розуму
Пам’ятайте, що хороше резюме чіпляє з першого рядка і моментально збільшує шанси кандидата. Тоді, як погане резюме – працює проти вас.
1. Текст-простирадло
Іноді зустрічаються резюме, що нагадують набір безглуздого тексту, який ллється суцільним потоком. Щоб уникнути такого ефекту, зробіть резюме структурованим – використовуйте відступи, підзаголовки, списки. Скорочуйте пропозиції, пишіть максимально просто і ясно. Пам’ятайте: ваша мета – не приспати рекрутера, а зацікавити.
2. Не та посада
Упс! Відправили резюме з заголовком “Менеджер з продажу” на посаду “Офіс-менеджер”? Ай-яй-яй! Ось тут ваша неуважність може зіграти з вами злий жарт. Якщо серед інших резюме роботодавець побачить ваше, зовсім не підходяще навіть за назвою, які шанси, що він його взагалі відкриє, як думаєте? Перед відправленням уважно звіртеся з вакансією, чи відповідає.
3. Не ті умови
Якщо, наприклад, в вакансії викладена пропозиція для роботи на повний день, а ви шукаєте підробіток на 2-3 години або віддалену роботу, або не відправляйте таке резюме на цю вакансію, або опишіть ситуацію в супровідному листі.
Подумайте самі, якби ви шукали роботу з графіком чітко з 8:00 до 17:00, а вам постійно пропонували б з 10:00 до 19:00, вас би це не дратувало?
4. Нічого особистого
Резюме, яке точнісінько копіює ще десятки таких же – це не ваше резюме, це списана робота. Додайте до нього хоч щось від себе. Покажіть, що саме ви написали це резюме, а не скопіювали його з інтернету. Нехай в ньому буде ваш досвід, ваші досягнення. А якщо, наприклад, досвіду ще немає, нехай хоча б супровідний лист відображає ваше бажання і причини, чому варто найняти такого працівника.
5. Граматичні помилки
Помилки при написанні – дрібниця, яка може стати справжнім каменем спотикання. Особливо для тих, кому доведеться працювати з документами або спілкуватися з клієнтами/партнерами по листуванню.
Перед відправленням вичитайте своє резюме, покажіть ще комусь. Перевірте в будь-якому онлайн-коректорі. Грамотність – як хороші манери – краще, щоб вам не довелося червоніти за свої помилки.