Вакансія “Інженера-конструктора” та “Оператора верстатів з програмним керуванням”

Вакансія “Інженера-конструктора” та “Оператора верстатів з програмним керуванням”

ТОВ «Житомирський картонний комбінат» запрошує на роботу “Інженера-конструктора“!

Вимоги:
– вища технічна освіта за напрямом: технологія машинобудування або галузеве машинобудування;
– знання вимог до оформлення конструкторської документації, технології виготовлення деталей;
– знання програм: Компас 3D V19, SolidWorks 2018.
– знання іноземної мови буде пріоритетом;
– вміння ведення проєкту від початку до його видачі замовнику та супроводження під час реалізації.

Обов’язки:
– збір технічної інформації та розробка концептів за проєктом;
– розробка ескізних, технічних і робочих проєктів;
– удосконалення наявних виробів і вузлів;
– створення 3D моделей і 2D креслень;
– узгодження і супровід конструкторської документації;
– підбір комплектуючих, взаємодія з виробництвом;
– знання принципів контролю якості.

Також, запрошуємо на роботу “Оператора верстатів з програмним керуванням“!

Вимоги:
– знання приладу, схеми обладнання і взаємодія механізмів станків з програмним управлінням, правила їх підналадкою;
– основи електротехніки, електроніки, механіки й гідравліки;
– базові знання основних способів підготовки програми та інше.

Обов’язки:
– робота на фрезерному обробному центрі з ЧПК HAAS зі стійкою HAAS;
– ведення процесу обробки з пультом управління складних деталей по 7-10 квалітеті на станках з програмним керуванням;
– обслуговування багатоцільових верстатів з ЧПК;
– установка інструменту в інструментальні блоки;
– підбір і установка інструментальних блоків з заміною і юстировкою інструменту;
підналадка вузлів і механізмів в процесі роботи.

Умови:
– своєчасна виплата заробітної плати та авансу;
– графік роботи з 8.00 до 17.00;
– безплатний довіз на роботу;
– офіційне працевлаштування;
– корпоративний мобільний зв’язок;
– корпоративні заходи для працівників.


За довідками звертатись м. Житомир, майдан Станишівський, 7
095-280-53-58

Comments are closed.