Менеджер call-центру КП “Житомирводоканал”
На постійну роботу в Call центр запрошуємо менеджерів.
Гарантуємо своєчасну виплату зарабітної платні та стабільну роботу з оформленням згідно КЗоТ.
Графік роботи: чередування денних та нічних змін, 2 вихідних.
Вимоги:
- Досвід роботи в Call центрі є перевагою;
- Уміння спілкуватися з клієнтами по телефону;
- Чітка дикція, грамотна мова, уважність, високі комуникативні навики, высокий рівень стресостійкості;
- Володіння ПК на рівні впевненого користувача;
- Пунктуальність, старанність, відповідальність, здатність до навчання, позитивний настрій;
- Уміння працювати в Команді.
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків від клієнтів;
- Здійснення вихідних дзвінків;
- Консультування клієнтів за існуючими послугами.
Будемо раді відповісти на всі Ваші питання за телефоном 067-412-50-84