Менеджер call-центру КП “Житомирводоканал”

Менеджер call-центру КП “Житомирводоканал”

На постійну роботу в Call центр запрошуємо менеджерів.

Гарантуємо своєчасну виплату зарабітної платні та стабільну роботу з оформленням згідно КЗоТ.

Графік роботи: чередування денних та нічних змін, 2 вихідних.

Вимоги:

  • Досвід роботи в Call центрі є перевагою;
  • Уміння спілкуватися з клієнтами по телефону;
  • Чітка дикція, грамотна мова, уважність, високі комуникативні навики, высокий рівень стресостійкості;
  • Володіння ПК на рівні впевненого користувача;
  • Пунктуальність, старанність, відповідальність, здатність до навчання, позитивний настрій;
  • Уміння працювати в Команді.

Обов’язки:

  • Прийом вхідних дзвінків від клієнтів;
  • Здійснення вихідних дзвінків;
  • Консультування клієнтів за існуючими послугами.
Будемо раді відповісти на всі Ваші питання за телефоном 067-412-50-84
Comments are closed.