Вакансія Customer Support Representative в DexDigital

Вакансія Customer Support Representative в DexDigital

DexDigital – продуктова компанія, що займається створенням і просуванням контенту на західні ринки. Охоплює весь процес від написання контенту і роботи з клієнтами до розробки, адміністрування та маркетингу.

Вимоги:

▫️ Розмовна та письмова англійська на рівні Advanced / Fluent

▫️ Бажання побудувати кар’єру в якості Customer Support Representative

▫️ Багатозадачність та вміння розставляти пріоритети

▫️ Готовність брати на себе відповідальність за рішення

▫️ Вміння ладити і вирішувати конфлікти з мінімальними втратами

Буде плюсом досвід роботи в сфері Customer Support

Що отримаєте ви?

– Можливість будувати кар’єру менеджера (холодних дзвінків немає), отримувати досвід і реалізувати свій потенціал

– Компенсацію за навчання

– Доступ до корпоративної бібліотеки і розмовних клубів

– Гнучкий робочий графік (зміни: 7:00 – 15:00; 15:00 – 23:00; 23:00 – 7:00 (2 нічні обов’язкові)

– Оплачуване таксі з нічної і ранкової зміни

– Оплата 10 днів відпустки і 5 днів через хворобу в рік

– Необмежена кількість кави, чаю, снеків, фруктів, а також pizza day

– Вільний час з колегами за настільними іграми та іншими активностями

📲 Надсилайте своє резюме сюди: recruiter@dexdgtl.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *