Вакансія Customer Support Representative в DexDigital
DexDigital – продуктова компанія, що займається створенням і просуванням контенту на західні ринки. Охоплює весь процес від написання контенту і роботи з клієнтами до розробки, адміністрування та маркетингу.
Вимоги:
▫️ Розмовна та письмова англійська на рівні Advanced / Fluent
▫️ Бажання побудувати кар’єру в якості Customer Support Representative
▫️ Багатозадачність та вміння розставляти пріоритети
▫️ Готовність брати на себе відповідальність за рішення
▫️ Вміння ладити і вирішувати конфлікти з мінімальними втратами
Буде плюсом досвід роботи в сфері Customer Support
Що отримаєте ви?
– Можливість будувати кар’єру менеджера (холодних дзвінків немає), отримувати досвід і реалізувати свій потенціал
– Компенсацію за навчання
– Доступ до корпоративної бібліотеки і розмовних клубів
– Гнучкий робочий графік (зміни: 7:00 – 15:00; 15:00 – 23:00; 23:00 – 7:00 (2 нічні обов’язкові)
– Оплачуване таксі з нічної і ранкової зміни
– Оплата 10 днів відпустки і 5 днів через хворобу в рік
– Необмежена кількість кави, чаю, снеків, фруктів, а також pizza day
– Вільний час з колегами за настільними іграми та іншими активностями
📲 Надсилайте своє резюме сюди: recruiter@dexdgtl.com